3 januari. (igen)

Nu kom jag hem från jobbet nyss, eller nyss kanske man inte ska säga.. En timme sen var det iaf.. Jag stängde ju idag och det gick mycket snabbare än vanligt (vilket var sjukt skönt) så jag var hemma redan tjugo i nio. Jihaa ! Nu ska jag inte jobba nåt mer den här veckan! Haribaa!
Den där Mary går på tv nu, började kolla lite men sen gav jag upp..jag menar, man vet exakt allt som kommer hända.. En film är inte lika kul då. Funderar på att totalstäda mitt rum, det behövs verkligen! Och nu snackar vi seriösa saker med att tvätta fönster och grejer! Sen imorrn tror jag att jag ska tvätta alla mina kläder. Annars kan jag inte känna mej hel peaceful.. Äh, allt får bli imorrn.
Hur kvällen slutar återstår att se, jag är sliten, men som sagt..det återstår att se!


                                160579-4


Bjussar på en till låt;
Dagens (andra) låt: Joseph Arthur - Honey and the moon

Kommentarer
Postat av: charlotte

åh, honey and the moon:D

2007-01-03 @ 22:14:01
URL: http://gullitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0