3 januari.

Gaaah, lika trött idag igen !
Bion igår var bra, eller halva var bra om man nu kan säga så, vi såg 'The Holiday' och halvan med Cameron Diaz och Jude Law var great, men andra halvan med Kate Winslet och Jack Black var betydligt segare! Jag tror jag har något emot Kate. Och du Elvira, jag håller med dej, Jude Law is to die for !
Framför oss i biosalongen satt det en tjej med ett fågelbo i håret, mycket tevligt!
Innan bion var vi och åt på Ciao Ciao (eller jag åt inte, men de andra) och sen fika, sen bion.
Nu ska jag snart till jobbet, och ikväll kanske jag ska ut. Men får se hur det går med det, jag slutar halv 9 ikväll så jag kommer nog vara rätt seg.

Dagens låt: The Beatles - Here Comes The Sun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen på Underbara Älskade eller? Then give me a call.. ;P

2007-01-03 @ 17:17:55
Postat av: Caroslynan

Det var från mig för övrigt.. Har slarvat bort min mobil i lägenheten ;P

2007-01-03 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0