30 januari.

Hektisk dag, eller egentligen inte. Men jag har haft fullt upp iaf. Jobbade till halv tre och då kom Sandra och åt med mej, sen gick vi runt i stan ett tag. Jag köpte ett par skor jag inte vet om jag ska behålla. De är väldigt fina men på gränsen till för små. Och det här var det nästa sista paret, de andra var i storlek 40. Blää.160579-28
Efter det åkte vi hem till mej och gick till pizzerian och beställde mat. Sen mötte jag upp Carro och Åsa och gick på medlemskväll på Make Up Store. Men där köpte jag inget. Fråga mej inte varför, men det kändes bara som jag skulle köpa saker jag egentligen inte har användning för. Träffade Isabelle där också, det var länge sen!
Nu har jag precis mött upp Sandra igen och vi sitter hemma hos Jens. Hon leter efter en film där han är full eller nåt som vi ska kolla på, haha.

Det var trevligt igår, synd bara att jag var så himla trött. Och självklart när jag ska åka hem så går inte tunnelbanan föräns om 24 jävla minuter, men som tur var hade jag åkt med de andra på blå linjen så jag hade gått av vid Fridhemsplan. Så jag hade iaf gångavstånd. Tur det. Jag hade ingen lust med att sitta där och vänta. Nu ska jag hjälpa Sandra och leta. Tjing!

Dagens låt: Bethany Joy Lenz - Halo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0