5 januari.

Haha, drömde en sjuk dröm, det var typ idol fast allt utspelade sig på en strand. Aldo var där med alla från Backstreet Boys, men det tog ett tag innan jag fattade det. Och Sandra skulle söka in men så när hon väl stod framför juryn så vågade hon inte men då sa jag: Ni ska bara se henne äta lökringar, då kommer ni ta med henne utan att hon behöver sjunga. Hon får några lökringar, börjar tugga. Och vipps så är hon antagen. Haha.
Nu ska jag snart på bio och se 'Happy Feet'. Jag har höga förväntningar!
Btw, som jag sa igår så har jag namnsadag idag, det bör firas!
sandra ska provjobba på en glassbar (tror jag det var) i Gallerian idag, så sen ska jag och hälsa på henne, och vänta tills hon slutar.
Frågan är vad som händer ikväll. Vi pratade om utgång, men vi snackar no cashflow för min del. så hmm.


160579-14

Dagens (och kanske världens bästa) låt: Joshua Radin - Closer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0