6 januari.

Det gick bra för Sandra igår, hon lyckades övertala mej. Jag bytte om sen drog vi hem till Sandra och hon gjorde samma sak. Efter det kom vår franske vän Wassim och hämtade oss och vi åkte hem till honom och började dricka, efter ett tag kom Andreas, en kompis till Andreas och tre tjejer. Vi forsatte att dricka tills vi insåg att klockan var ett. Krogen rann ut i sanden. Jag och Sandra åkte till Donken och där träffade vi Erik och Victor. Sen åkte vi runt i deras bil ett tag innan vi åkte hem.
Lyckad kväll! haha..
Nu ska jag snart duscha sen ska jag in till stan och äta lite med pappa och mina bröder. Efter det ska vi se på Desmond och träskpatraskfällan. Har ingen aning om vad det är. Men det blir säkert bra.

160579-15

Låten tillägnar jag min älskade vän Andieboy!
Dagens låt: Björn Rosenström - Anders och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0