7 januari. (igen)

Skum morgon! Jag vaknar av att jag hör massa röster prata på engelska men tänker inte mer på det. Jag somnar om och går upp vid typ 12, då frågar jag mamma vilka det var som pratat och det visar sig att en amerikansk rockstjärna har sovit här (som min storebror dragit hit). När mamma vaknade hade han suttit i vårt kök och druckit te och ätit ägg, han är tydligen på turné i Sverige med sitt band och behövde väl en stärkande måltid. Efter några timmar kom Gustav och Fredrik upp men då hade han redan dragit. Ha!

Såg Torkel i knipa förut idag, mycket bra. Jag har en 'teckand-film-period' tror jag, tre teckande filmer på tre dagar, inte dåligt! Och sen ett litet inslag av Pippi i morse också. Jag färdas bakåt i tiden tror jag nog.
Mamma kom precis hem från Ikea där hon hade köpt två nya fåtöljer till vårt vardagsrum, jag är lite besviken på mej själv att jag inte följde med, jag vill ha ett nytt skoställ till mitt rum. Men det får bli en annan dag!
Har spenderat den mesta tiden av dagen med att kolla på Laguna Beach. Jag gillar det mycket, lite för mycket. Nästan åt besatthållet. Jag är helt seriöst ledsen över att de första två säsongerna är slut och att vi inte kommer att få följa det gänget något mer. (Förutom LC då, i hennes egna program) Det nya gänget kan ju inte ens jämföra sig med Kristin, Stephen, LC och alla de andra.
Jag saknar dem, och speciellt Kristin och Stephen! Baah.

160579-16

Dagens låt: Nelly Furtado - All good things

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0