9 januari.

Jobbade idag, men bara till halv 3 så det var skönt. Kaos på jobbet, Elin sa upp sig igår, jag ska säga upp mej så fort jag vågar, Jessica ska säga upp sig, Malin ska säga upp sig och Mathilda ska säga upp sig om hon får jobbet som hon ska provjobba för imorgon. Vår chef Caroline kommer inte bli glad. Elin hade agressiva blickar mot sig idag från Carolines håll och det hade tydligen inte varit ett trevligt möte mellan dem igår.
Ahh, jag är rädd!

Skulle egentligen till Charlotte ikväll men pappa kan inte skjussa mej och jag orkar inte åka komunalt i den här stormen..
Idag beställde jag min älskade telefon, så den kommer nog i övermorgon om jag har tur.

160579-17

Dagens låt: Carla Bruni - Le plus beau du quartie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0