23 maj.

Gårdagens kväll börjar med att jag ska möta Elvira vid Nockeby Torg för att sedan gå hem till Charlotte tillsammans. När jag suttit där en kvart ringer Elvira och säger att det är något fel med moppen hon snott av sin bror. Den qvinnan förvånar mej aldrig :)

Jag går då hem till Charlotte och efter drygt en halvtimme dyker Elvria också upp. Vi äter bullar och glass och har det mysigt. Klockan går och jag hinner med sista tolvan hem. Tyvärr gick inte tunnelbanan längre så jag fick gå hem från Alvik. Problemet var att jag tyckte det kändes lite onödigt att gå upp på bron ända borta vid måleributiken så jag frågar en gubbe om det finns någon annan väg. Ja säger han och pekar bort mot McDonalds. Jag går dit men inte hittade jag någon väg upp till bron där. Suck tänker jag och får gå den långa vägen. Nu hade jag väl kanske irrat runt i 15 min i Alvik. Iaf, jag började gå och gå och gå och mycket riktigt fanns det en trappa ner lite längre bort, alltså hade jag slösat bort ca 25 minuter av min sömn och den snälla mannen som jag redan bestämt var ond och skulle våldta mej hade inte ljugit.

Jag fortsätter att gå och efter ett tag så svischar en man på inlines och en lång läderrock förbi, helt seriöst vem åker inlines i en lång läderrock klockan två på natten? Man blir ju rädd!

En kort stund senare när jag går och har en konsert för mej själv och sjunger ut massa ljuva toner i tron på att jag är helt själv cyklar en annan man förbi och skriker: VAR INTE RÄDD! Då blir man ju ännu räddare..

Nu måste jag äta nåt!

image66

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha stackare, tack iaf för en mysig kväll<3

2007-05-23 @ 11:34:13
Postat av: elvira

jag tror jag skrattde i 10 min efter det där meddelandet ååå fortfarande HAHHAHAHAHAHAHA,, ni är fantastiska!

2007-05-23 @ 12:22:44
URL: http://elvirafridell.blogspot.com
Postat av: sandra

hahahahha, kan verkligen tänka mej dej gå där och typ sjunga till din mp 3 och ba la lala så kommer den där mannen i skinnrock o du ba aaaahh hahahahha :P
puss gummsi<3

2007-05-23 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0