27 maj.

Helgen var kul, ganska så perfekt faktiskt. I fredags började kvällen med förkrök hos Jens där vi sedan drog vidare till La Camera. Där höll typ hela Stockholm hus. När det var dags för hemgång våldgästade vi Jens igen. Jens var väl sådär high på den idén men vi andra partajade på för fulla muggar. Lördagen började hemma hos Julia. Jag försökte dra igång stämningen genom att ropa på personer jag aldrig pratat med och fråga hur läget var. Om de inte svarade: Läget är under kontroll! så brusade jag upp och vi var tvungna att köra hela proceduren en gång till. Den här frågan var en återkommande händelse under hela kvällen. Som bekant älskar jag smeknamn och gav därför alla nya kontakter ett varsitt fint. Stämningen blev på topp, mitt uppdrag var lyckat! Även den här kvällen tillbringades på La Camera och det var riktigt lattjo lajban. Vänner skaran blev tunnare och tunnare i och med att vi kört fullt ös medvetslös på förkröket, helt plötsligt är jag själv kvar (okej inte själv.. jag träffade på personer jag känner där inne som jag hängde med, men alla jag kom dit med hade försvunnit, tänka sej.. Jag var inte fullast, någon gång måste vara den första, jag har kanske blivit qvinna?) Imorse vaknade jag upp och mötte upp Sandra och Jens, vi gick och åt frukost och sen åkte vi in till stan. Jag var en mindre behaglig syn i och med att mina fötter är förstörda, de ser helt seriöst ut som att de varit med under ett krig och de är plåstrade överallt. Eftersom jag inte sovit hemma så hade jag gårdagens party outfit på mej + 10cm klackar. (och glöm inte att jag haltar också)  Inte helt okej! Iaf.. när vi (läs Jens) shoppat klart skulle vi möta upp Hennerberg för lite fotboll. Vi hade inte helt okej kommunikation i och med att hans telefon inte existerar, eller det gör den nog bara det att den inte tillhör hans ägodelar längre så vi väntar på varandra en timme ungefär, vi är väl 100 meter ifrån varandra men han såg inte oss och vi såg inte honom. Men efter många, långa minuter så får han syn på de andra pojkarna vi bestämt träff med och allt blev frid och fröjd. Jag och Sandra har kommit på en väldigt unik idé till hur de bör renovera sin läktare eller bara sittplatserna, iaf om de vill ha dit fler kvinnliga åskådare, haha !

Och kan det bli bättre väder än vad det var idag? Ja det kan det såklart men jag var iaf riktigt nöjd! Åh, jag vill ha sommar nu.

Bjuder på en bild från i fredags på Cribba och Sandra:
image67


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha fy faaan va kul ;P
läktarna? ;)
snygg bild mohahhaa :P:P:P puss bästiis <3

2007-05-28 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0