6 maj.

Helgen har gått i alkoholens tecken kan man lugnt säga. Efter en redlös (och då menar jag verkligen redlös) fredagskväll mådde jag minde bra lördag morgon. Carro och jag intog McDonalds och jag fick verkligen kämpa i mej maten. Nu måste jag snart lära mej att hantera alkohol. Det är ju hyffsat lugna puckar om man har sin dricka innan, då är man ju tvungen att sluta dricka när det tar slut. Men som i fredags när man är på en fest och någon kommer med en ny drink till en hela tiden. Då är det ju svårt att säga nej. Slutar ofta i katastrof, och dagen efter lider man av ångest när personer berättar vad man gjort/sagt. Jaja..det blir ju ofta många skratt också så det är väl enda fördelen. Haha..
Lördag kväll (igår alltså) var det 50årsfest på schemat. Hm, hur kul kan det vara tänkte jag. Men tji fick jag! Kvällen var en SMASH HIT. Det var mycket roligt! Det gillar vi.

Dagens låt: Joe Prudy - You don't like me anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0