10 november. (igen)

Nu sitter jag här en lördagskväll seg som en gummisnodd och har precis målat naglarna. En av mina halvlånga naglar gick av igår så jag borde egentligen klippa av alla men det orkar jag helt enkelt inte. Jag ignorerar istället. Dagen har för övrigt varit otroligt seg. Jag vaknade vid 11 och såg att det var snö ute, i och för sej så var jag ute när det snöade igår men det trodde jag skulle hinna försvinna innan morgonen sa hej! Men det hade det som sagt inte. Sen fick jag lite ångest för att det blivit 'vinter' och somnade om igen. Sen vaknade jag vid tre. Segare än någonsin. Jag får väl skylla på att det var för att jag var ute igår. Och som 99% av fallen så var det förkröket som var roligast. Vi hamnade sen på Chaplins av olika anledningar och det var tance kväll där. Hm. Jag kände mej inte riktigt helt bekväm och satt mest på en stol hela kvällen. Fast det gjorde ju mina kompanjoner också. Vi hade kommit helt fel. Jag är fortfarande helt fascinerad över hur folk orkar stå och dansa sådär en hel kväll.
Nu sitter jag och försöker bestämma mej för vad jag ska göra ikväll. Orkar jag med party tredje kvällen i rad eller blir det film och chips? Lutar mot film, mest för chipsens skull. Men först ska jag kolla på senaste avsnittet av världens bästa Grey's anatomy när det är klart..

Kommentarer
Postat av: Slynan

Haha, schnööööggaste tjejerna någonsin. Eller inte.. Hahahaha

2007-11-13 @ 16:57:22
Postat av: Jojo

åååh vad snygg är i håret tjejen!! :)

2007-11-26 @ 10:51:36
URL: http://metrobloggen.se/yohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0