14 november.

Nu är det inte långt kvar till Barcelona :D
Har bara ett problem, jag ska ta en flygbuss som går 04.40 men det går ingen tunnelbana som matchar med den tiden. Första tunnelbanan går 04.56 och då har redan bussen gått. Och jag har inte lust att ta en nattbuss till flygbussen för då måste jag sitta där och vänta typ 2 timmar innan flygbussen går. Jag hoppas att mamma eller pappa har lust att skjussa mej till flygbussen men det vet jag inte riktigt om de vill med tanke på tiden. I värsta fall får jag ta en taxi men det vill jag helst inte med min strama ekonomi. Men det löser sig hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hanna =P
När ska du iväg? Jag kan alltid skjutsa dig. Haha, ute å åker hela tiden så vad fan.
If you want to!
/emma

2007-11-17 @ 16:30:23
Postat av: Hanna

Haha, det blev taxi men tack ändå ;P

2007-11-18 @ 15:09:17
URL: http://hinnii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0