1 januari.

Hem ljuva hem. Efter många, många timmar på flygplatser och flygplan är vi nu äntligen hemma. De sista dagarna kunde gått snabbare. På flygplatsen från Goa till Delhi höll min resväska på att bli snodd av en kärring som inte kollade ordentligt att det var hennes väska. Hon höll på att gå iväg med den när jag gick fram och sa att det var min. Det gick hon inte riktigt med på men då visade jag namnlappen som sitter på väskan och då trodde hon att jag satt på den i efterhand. Vilka puckon det finns! Jag fick iaf min väska till slut och det var dags att ge Dehli en ny chans. Det gick mycket bättre, fast Delhi gjorde mej sjuk. Dumma, dumma Delhi! På planet hem spydde personen framför Max, vilket inte gjorde resan bättre. Nu är jag iaf hemma, några erfarenheter rikare, några hudkrämer rikare och några liter alkohol rikare. Jag är trött!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Pöh skojja inte, du hade tur som satan! Fast jag har börjat vänja mig nu dock :P. Men du får komma förbi och glutta på tröjorna och hälsa :). Har du haft det bra?

2008-01-02 @ 19:36:45
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0