5 maj.

Okejdå..det blir väl en uppdatering då.image175
Ikväll är det dags för mitt andra poledance pass. Jag är inte alls taggad, det är måndag och jag vill bara vara hemma och kolla på tv. Men icke sa nicke. Jag har aldrig i hela mitt liv haft sån träningsvärk som jag hade efter passet förra veckan. Träningsvärken gick över igår, IGÅR!! Det är ju fan inte okej. Jag var helt handikappad dagarna efter.
Det är sommar och sol och jag har kort tajt kjol (nej, det har jag inte) och det är så sjukt jävla bra att uteserveringarna har öppet. Jag längtar, längtar, längtar till semstern! Carro och Åsa de små svinen åker till Turkiet på lördag (eller söndag?) och jag är inte det minsta avundsjuk, INTE DET MINSTA! Öh.
Jag längtar tillbaka till studenttider som en galning och jag är överlycklig övar att vi ska gå på Dicks studentskiva på torsdag! Det blir röj! Nu måste jag bara ragga upp någon som vill ha med mej på sitt flak. Det blit en tuff match.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0